fbpx

10 sanontaa joita hyödyntämällä kasvatat myyntiäsi 100% varmasti

Sanonnat ovat erinomainen markkinointityökalu ja kannustamme niiden käyttöön. Artikkelissamme ”Miksi sanonnat voivat auttaa sinunkin yritystä menestymään?” kerromme ajatuksemme niiden käytöstä.

Tässä artikkelissa kerromme 10 sanontaa joita hyödyntämällä kasvatat myyntiäsi 100% varmasti.

Haluatko löytää lisää asiakkaita sosiaalisen median kautta? Katso huippusuosittu ilmainen koulutus klikkaamalla tästä

”Paras markkinointi ei tunnu markkinoinnilta”

  • Tom Fishburne

Nykypäivän nettikäyttäjä tunnistaa mainoksen jo kaukaa olipa se maksettu haku tai banneri blogitekstin sisällä. Suhtautuminen mainoksiin on muuttumassa negatiivisemmaksi koska ne ovat jokaisessa sovelluksessa. Mainoksen tulisi olla aito keskustelu asiakkaan kanssa eikä pakotettu toimintapyyntö.

Haluatko saada enemmän seuraajia Instagramissa ja Linkedinissä? Katso Wantabrandin huippusuosittu MASTERCLASS koulutuspaketti klikkaamalla tästä. Ole kuitenkin nopea koska supertarjous loppuu pian!!

”Markkinoinnin ei tulisi enää kertoa mitä teet vaan millaista tarinaa kerrot”

  • Seth Godin

Olipa tuotteesi tai palvelusi mikä tahansa kuluttajalle, on sillä todennäköisesti kilpailijoita, jotka pystyvät tarjoamaan lähes samaa kuin sinäkin.

Kilpailun luonne muuttuu ja erottautuminen kilpailijoista tulee tehdä eri tavalla, jolloin kysymys ’miksi asiakkaan tulisi ostaa’ muuttuu kysymykseksi, ’miksi asiakkaan tulisi ostaa sinulta?’

Ratkaisu tähän on sisällöntuotto. Rakenna brändiäsi, kerro tarinaasi ja saa asiakkaat pitämään sekä luottamaan sinuun. Tämä tunnereaktio ajaa myyntiä nykypäivän markkinointimaailmassa.

Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!

”Google rakastaa sinua vasta sitten kun kaikki muut jo rakastavat sinua”

  • Wendy Piersall

Yrityksesi sijoitus Googlen hakukoneessa perustuu ihmisten käyttäytymiseen sivuasi kohtaan. Google ei sijoita sinua korkealle ainoastaan oikeiden hakusanojen takia.

 

”Sisältö rakentaa ihmissuhteita. Ihmissuhteet rakentuvat luottamukselle. Luottamus ajaa liikevaihtoa.”

  • Andrew Davis

Sisällöntuotto on tärkein tapa luoda suhteita kuluttaja-asiakkaisiin. Ilman tätä et voi odottaa asiakkaiden luottavan sinuun tai ostavan sinulta.

Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!

”Aitous, rehellisyys ja persoonallinen ääni ratkaisevat paljolti mitä menestys on netissä”

  • Rick Levine

Mitkä ovat brändisi luonteenpiirteet sosiaalisessa mediassa? Jos aitous ei ole yksi niistä, et voi odottaa, että asiakas reagoi haluamallasi tavalla yritystäsi kohtaan.

”90% luottavat vertaisiinsa sosiaalisissa verkostoissa (jopa tuntemattomiin) mutta ainoastaan 15-18% luottavat brändeihin”

  • Danny Brown

Tämä sanonta osoittaa sosiaalisen median läsnäolon voiman. Jos kuluttajat sanovat tuotteen olevan hyvä, niin siihen uskotaan. Jos brändi sanoo samaa, viestiin suhtaudutaan skeptisesti.

 

”Ihmiset eivät osta mitä teet, he ostavat miksi teet sen.”

  • Simon Sinek

Yrityksesi syy olla olemassa ja palvella asiakkaita merkitsee enemmän kuin tuotteesi ominaisuudet tai hyödyt. Mikäli yrityksesi ”Miksi” on tarpeeksi vetoava, ihmiset seuraavat sitä haluten tietää lisää.

 

”Et voi myydä mitään jos et osaa kertoa mitään”

  • Beth Comstock

Jos et pysty kertomaan ihmisille nopeasti, miten tuotteesi muuttaa heidän elämänsä tai ratkaisee heidän ongelmansa, on hyvin epätodennäköistä he kuuntele sinua pidempään.

 

”Yksi parhaista tavoista sabotoida sisältösi on olla sitomatta se tavoitteisiisi. Tiedä miksi luot sisältöä.

  • Ellen Gomes

Älä ainoastaan luo sisältöä ajattelematta mikä sen tavoite on. Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat asiakkaiden tekevän luettuaan ja nähtyään sisältösi? Sinulla on oltava selkeä tavoite, jonka ympärille rakennat sisältösi.

 

”Ota riski ja jatka testaamista koska mikä toimii tänään ei toimi huomenna, mutta mikä toimi eilen saattaa toimia uudestaan.

  • Amrita Sahasrabudhe

Ainoa asia, joka on varmaa digimarkkinoinnissa, on muutos. Markkinoijana sinun tulee ymmärtää ettei samat asiat toimi loputtomiin mutta samanaikaisesti vanhat asiat voivat tulla muotiin uudelleen. Ylläpidä rohkeutta kokeilla kokoajan.

 

Haluaisitko kirjoittaa meille blogeja ja luoda nimeä itsellesi? Ota meihin yhteyttä alla olevan linkin kautta!

Ota yhteyttä

Muista käydä seuraamassa meitä näissä kanavissa!

https://www.instagram.com/wantabrand

https://www.facebook.com/wantabrand

https://www.wantabrand.fi/company/wantabrand

Seuraamalla artikkeleitamme opit miten ihmisen psykologiaa voi hyödyntää omassa myynnissä ja markkinoinnissa. Opit luomaan selkeää viestintää, jotka kiinnostavat. Opit muuttamaan yrityksesi brändiä ja markkinointia, niin että ihmiset ostavat. Hyödyntämällä myyntipsykologiaa ja markkinointipsykologiaa voit tehostaa yrityksesi toimintaa merkittävästi. Lukemalla blogejamme löydät vastauksen myös näihin kysymyksiin: miten lisää myyntiä? Miten myydä enemmän? Miten kasvattaa myyntiä? miten markkinoida kustannustehokkaasti? Miten viestiä selkeästi? Mikä on markkinoinnin vuosikello? Mitä myyntipäällikkö tekee? Mitä myyntiedustaja tekee? Mitä myyntijohtaja tekee? Mitä myynti on? Mitä myyntikate tarkoittaa? Miten myyntihinta lasketaan? miten mainonta ja markkinointi toimii? Miten mainonta sosiaalisessa mediasssa toimii? Miten mainostaa sosiaalisessa mediassa? Mitä mainonta on? Mitä facebook mainonta maksaa? Mitä adwords mainonta on? Mitä on natiivimainonta? Mitä yrittäjyys vaatii? Mitä yrittäjyys on? Mitä yrittäjät tekee? Miten yrittäjäksi? Miten yrittäjä eroaa palkansaajasta? Miten yrittäjäksi ryhtyminen muuttaa elämää? Miten myyntikate lasketaan? Mitä eroa on markkinoinnilla ja mainonnalla? Mitä markkinointiassistentti tekee? Mitä markkinointiviestintä on? Mitä markkinointisuunnitelma sisältää? Mitä markkinointipäällikkö tekee? Mitä markkinointi on? Miten instagram markkinointi toimii? Miten tehdä markkinointisuunnitelma? Miten markkinointia kehitetään? Miten markkinoida sosiaalisessa mediassa? Miten markkinointi on muuttunut? Miten markkinoinnilla voidaan parhaiten tukea myyntiä? Miten markkinoida itseään? iten markkinoida yritystä? Miten lisää seuraajia instagramissa? Miten lisää seuraajia facebookissa? Miten lisää seuraajia tik tokissa? Miten lisää seuraajia linkedinissä? Miten lisää kontakteja linkedinissä? Miten lisää kauppaa linkedinissä?

JAA TÄMÄ BLOGI

Aiheeseen liittyvät blogit

wantabrand | Heikki

mun blogi

Täältä löydät artikkeleita liittyen sosiaaliseen mediaan, myyntin, markkinointiin, hakukoneoptimointiin, myyntifunnelin ja sähköpostimarkkinoinnin rakentamiseen sekä maksettuun mainontaan liittyen

Mukavia lukuhetkiä.

Mun suosikit
30 päivän ilmainen kokeilu

Haluatko kokeilla myyntifunneleiden rakentamista ilmaiseksi 30 päivän ajan? Rekisteröidy täällä ilmaiseksi.

Convert website traffic with signup forms (en)
Get your business online with free website builder (en)