fbpx

Mistä teidänkin yrityksen pitäisi puhua somessa ja blogeissa? Tämä artikkeli pelastaa viestintäsi.

Ihmiset ovat kiinnostuneita yrityksistä koska ne auttavat heitä ratkaisemaan ongelman, joka jollain tavalla häiritsee heidän rauhallista elämäänsä. Kun puhut ongelmista, joita ihmiset kohtaavat, syvennät heidän kiinnostustaan kaikkea tarjoamaasi kohtaan.

Haluatko löytää lisää asiakkaita sosiaalisen median kautta? Katso huippusuosittu ilmainen koulutus klikkaamalla tästä

Lukemalla tämän artikkelin opit mitä sinunkin yrityksesi tulisi päivittää sosiaalisessa mediassa tai blogeissa. Opit myös mihin osa-alueisiin viestintäsi tulisi keskittyä kaapataksesi asiakkaiden kiinnostuksen. Päivittämällä oikenlaisia postauksia ja kirjoittamalla oikeista aiheista, saat kaapattua ihmisten huomion, niin että he ymmärtävät miksi he tarvitsevat tuotteesi ja mikä on kustannus ostamatta jättämiselle.

Lue myös: Miten lisää tuloksia Facebook mainonnalla?

Asiakkaasi on sankari, ei yrityksesi.

Älä yritä olla asiakkaasi sankari. Keskity olemaan avuksi, ohjaten asiakkaasi oikeaan suuntaan. Tee asiakkaastasi sankari. Älä ole Donatello tai Leonardo. Ole Tikku. Älä ole Karate Kid, ole herra Miyagi.

Brändit jotka pukevat sankarin viitan ylleen asettuvat asiakkaitaan vastaan. Ihmiset ovat oman elämänsä keskiössä, eivät yritykset.

Kun brändi esiintyy sankarina, asiakkaat pysyvät etäällä. He kuulevat yrityksen voittopuheen ja ajattelevat kyseessä olevan kilpailu menestyksestä. Ihmiset ovat kiireisiä ja harva etsii uusia sankareita. Ihmiset etsivät oppaita oman elämänsä ongelmiin. Ole opas.

Esitä suunnitelma ja kannusta toimimaan

Asiakkaat luottavat yritykseen, jolla on suunnitelma heitä varten. Ihmiset etsivät ajattelutapaa, jonka he voivat sisäistää tai suunniteltuja reittejä, joita he voivat kulkea ongelmansa ratkaisemiseksi. Älä ikinä oleta että ihmiset tietävät kuinka tuotteesi tai palvelusi muuttaa heidän elämäänsä. Kerro se heille.

Sinun on kerrottava ihmisille kuinka mahtavalta heidän elämänsä näyttää ostettuaan palvelusi tai tuotteesi. Älä keskity ainoastaan lopputulokseen vaan kerro miltä suunniteltu matka näyttää. Joskus matka on arvokkaampi kuin päämäärä. Ennen kuin kannustamme asiakkaamme ryhtymään toimeen, he keskittyvät kuuntelemaan. Jos pyydämme asiakkaitamme aktivoitumaan oikealla tavalla, he alkavat sitoutuvat.

Luo arvoa asiakkaillesi 80% sisällöstäsi ja pyydä heitä aktivoitumaan (20%) sisällölläsi. Älä pelkää tarjota palveluitasi mutta keskity luomaan arvoa suurimman osan ajastasi.

Haluatko saada enemmän seuraajia Instagramissa ja Linkedinissä? Katso Wantabrandin huippusuosittu MASTERCLASS koulutuspaketti klikkaamalla tästä. Ole kuitenkin nopea koska supertarjous loppuu pian!!

Mitä jos?

Ihmiset pelkäävät menettämistä. Yksi kognitiivinen harhaluulo onkin, että ihmiset pelkäävät kaksinkertaisesti enemmän häviämistä verrattuna saannin tuomaan sensaatioon. Eli käytännössä häviämisen, tai mahdollisen häviämisen kipu on kaksinkertainen verrattuna voiton tuomaan iloon.

Jos ihmiset eivät tunnista palvelusi tai tuotteesi hyödyntämättä jättämisen kustannusta, he eivät tule ikinä sitä ostamaan sitä. Miksi heidän pitäisi? Muista siis kertoa mitä tapahtuu jos asiakkaasi EI osta tuotettasi? Yleensä yritykset keskittyvät viestinnässään ainoastaan lopputuloksiin, mikäli asiakas ostaa mainostetun tuotteen tai palvelun.

Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!

TEHTÄVÄ: Vieraile menestyvien yritysten sosiaalisissa medioissa. Mistä he puhuvat? Mihin he keskittyvät?

Luettuasi tämän artikkelin opit mitä sinunkin yrityksesi tulisi päivittää sosiaalisessa mediassa tai blogeissa. Opit myös mihin osa-alueisiin viestintäsi tulisi keskittyä kaapataksesi asiakkaiden kiinnostuksen. Päivittämällä oikenlaisia postauksia ja kirjoittamalla oikeista aiheista, saat kaapattua ihmisten huomion, niin että he ymmärtävät miksi he tarvitsevat tuotteesi ja mikä on kustannus ostamatta jättämiselle.

Haluaisitko kirjoittaa meille blogeja ja luoda nimeä itsellesi? Ota meihin yhteyttä alla olevan linkin kautta!

Muista käydä seuraamassa meitä näissä kanavissa!

https://www.instagram.com/wantabrand

https://www.facebook.com/wantabrand

https://www.linkedin.fi/company/wantabrand

Linkedin koulutus, Linkedin kurssi, Linkedin henkilöprofiili, Linkedin kouluttaja, Linkedin valmentaja, Linkedin valmennus, Linkedin markkinointi, Linkedin myynti, Linkedin näkyvyys, Linkedin social selling. Miten saada myyntiä Linkedinissä? Miten myydä Linkedinissä? Miten saada seuraajia Linkedinissä? Miten saada näkyvyyttä linkedinissä? Miten saada tykkäyksiä Linkedinissä? Miten saada kommentteja LInkedinissä? Miten linkedin toimii? Linkedin suomi

JAA TÄMÄ BLOGI

Aiheeseen liittyvät blogit

wantabrand | Heikki

mun blogi

Täältä löydät artikkeleita liittyen sosiaaliseen mediaan, myyntin, markkinointiin, hakukoneoptimointiin, myyntifunnelin ja sähköpostimarkkinoinnin rakentamiseen sekä maksettuun mainontaan liittyen

Mukavia lukuhetkiä.

Mun suosikit
30 päivän ilmainen kokeilu

Haluatko kokeilla myyntifunneleiden rakentamista ilmaiseksi 30 päivän ajan? Rekisteröidy täällä ilmaiseksi.

Convert website traffic with signup forms (en)
Get your business online with free website builder (en)