fbpx

Miten myydä tuotteesi tulokset asiakkaille selkeämmin saaden heidät ostamaan enemmän?

Myynti voi olla joskus haastavaa koska se sisältää monimutkaisia ihmismielen prosesseja ja kognitioita. Myyjät ja markkinoijat, jotka kamppailevat myynnin kanssa eivät ole onnistuneet löytämään oikeita asiakkaita tai löytämään oikeita myyntitekniikoita.

Haluatko löytää lisää asiakkaita sosiaalisen median kautta? Katso huippusuosittu ilmainen koulutus klikkaamalla tästä

Lukemalla tämän artikkelin opit neurotieteeseen liittyvän myyntineuvon, jolla voit hyödyntää ihmismieltä omassa myynnissäsi. Tulemme julkaisemaan myöhemmin samanlaisia artikkeleita ja kertomaan neurotieteeseen liittyviä myyntineuvoja tämän artikkelin lisäksi.

Riippumatta myytkö netissä tai kivijalkaliikkeessä, nämä neurotieteeseen liittyvät myyntineuvot auttavat sinua myymään enemmän. Neuvot ohjaavat sinua ajamaan lisää ihmisiä myyntisuppiloosi ja muuntamaan yhä useamman vierailijan asiakkaaksi.

Lue myös: Myynti on antamista ja antamista. Miksi antaminen on niin tärkeää?

Myy tulokset maalaamalla selkeä kuva

Myytkö tuotteesi tuloksia?

pen on paper

Jos et tee tätä aktiivisesti tulet todennäköisesti kamppailemaan saadaksesi reilusti liidejä, konversioita ja likevaihtoa.

Nykyään, useat meistä myyvät uudelle sukupolvelle: Y-sukupolvelle.

Milleniaalit ovat uniikki ryhmä, jotka ovat syntyneet vuoden 1982 ja 2000 välillä. Yli 24% heistä on kandin tutkinto tai korkeampi. Tämä tekee Y-sukupolvesta korkeimmin koulutetun sukupolven historiassa.

Vaikka nykypäivän asiakkaalla ei olisikaan yliopistotutkintoa, hän tietää mitä hän tarvitsee ja haluaa tuotteelta. Nykypäivän asiakkaat haluavat tuloksia eikä heitä voi harhauttaa hienoilla kirjoituksilla ilman konkreettista näyttöä tuloksista, joita he voivat odottaa.
Haluatko saada enemmän seuraajia Instagramissa ja Linkedinissä? Katso Wantabrandin huippusuosittu MASTERCLASS koulutuspaketti klikkaamalla tästä. Ole kuitenkin nopea koska supertarjous loppuu pian!!

Jotta voit markkinoida tälle nykypäivän asiakasryhmälle, tarvitset tutkimusdataa ja näyttöä. 

Markkinoinnissa tutkimustulokset ovat käyttökelpoista dataa, joita hyödyntämällä voit luoda kiinnostusta ja luottamusta tuotteesi ympärille. Olet varmasti nähnyt mainoksia joissa esitetään tutkimustuloksia kuten: ”25% nopeampi”, ”3 kertaa virkeämpi”, ”98% suosittelee”, 25% tehokkaampi”.

Datasta saadaan markkinointityökalu kun tutkimukset dokumentoidaan ja saatu data jaetaan kuluttajien kanssa.

Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!

Introvertitko hyviä myyjiä?

Oletko miettinyt miten introvertit myyvät tuotteita? Introvertti henkilö, jonka motiivi, toiminta ja sosiaalinen läsnäolo ja aivotoiminta ovat suuntautuneet sisäänpäin. Introvertit eivät yleisesti nauti ihmisten kanssa kanssakäymisestä varsinkaan kun kyseessä on vakuuttelun tai neuvottelun tarve.

He ovat varautuneita eikä myynti ole haluttu tehtävä mutta silti moni heistä päätyy huippumyyjiksi. Miksi?

Tätä kirjoittava henkilökin oli introvertti mutta opiskelemalle kuluttajien psykologiaa ja kognitiotiedettä sekä oppimalla mitkä sosiaaliset käytöstavat ajavat myyntiä, olen oppinut erityisen hyvin miten myydä ihmisille neurotieteen periaatteiden mukaisesti.

Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!

grayscale photography of woman with earrings covering her mouth

Yksi myyntisalaisuuksista, jonka introvertit tietävät, on että on paljon helpompi myydä tuotteen tuloksilla kuin tuotetta itseään.

Myymällä tuloksia voit maalata kuvan asiakkaan mieleen tulevaisuudesta, jossa he saavuttavat haluamansa tavoitteen. Myymällä tuloksia saat heidät tuntemaan tulevaisuuden tunteen, jota he kaipaavat. Näyttämällä kuinka helposti he voivat saavuttaa tavoitteensa lisäät kiinnostusta ja inspiroit heitä tekemään hankinnan.

Lue myös: Miltä yrityksen kotisivujen pitäisi näyttää? Vältä nämä virheet.

”Ihmiset eivät etsi tuotettasi. He etsivät tuloksia”

Toisin sanoen, tuotteesi ei ole myynnin kärki, joten miksi pitää fokus siinä? Voit esimerkiksi nimetä myyntiesityksesi viitaten tuotteesi tuloksiin etkä tuotteen nimeen.

Mene tuotteen arvo edellä: jos tuotteesi auttaa polttamaan rasvaa 2 kertaa tehokkaammin tai nopeammin, mene se edellä. Tämä on kilpailutekijäsi.

TEHTÄVÄ 1: Mikä on sinun tuotteesi tai palvelusi kärki? Oletko keskittynyt enemmän tuotteeseesi etkä tuloksiin? Mitä voisit muuttaa tulevaisuudessa, jotta keskittyisit enemmän tuloksiin? Keksi itsellesi myyntislogan, joka keskittyy tuloksiin. Lähetä se meille Instagramissa.

Ennen ja jälkeen kuvilla tehokkuutta viestintään

Esitä tuotteesi ennen ja jälkeen tulokset: tämä on erittäin yleinen tapa esimerkiksi kuntoiluun ja ulkonäköön liittyvissä yrityksissä. Tämä kuva itsessään herättää enemmän tunteita katsojassa kuin palvelusi kuvaaminen (personal training, kuntosalin käyttö, treeniohjelma…).

50 Amazing Before & After Weight Loss Pics That Are Hard To Believe Show The Same Person | Bored Panda

Voit käyttää samaa logiikkaa monissa eri palveluissa ja tuotteissa. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Voit myös herättää ihmisissä reaktioita käyttämällä stimuloivia kuvia (esimerkiksi bakteereita, ötököitä, vuotava katto, home.). Vain taivas on rajana.

Before & After - A Plain 1980s Apartment Has Been Transformed Into A Space Of Contemporary Comfort

Myymällä tuloksia itse tuotteen sijaan, tarvitset visuaalista materiaalia. Älä yritä osoittaa tuloksia ainoastaan kertomalla niistä sanallisesti.

Visuaalisuus on erittäin tärkeä osa markkinointia ja viestintää. Sinun täytyy saada ihmiset tuntemaan jotain, jotta he ostavat. Kuvat ovat erittäin tehokas apuväline markkinointiin, joten muista hyödyntää niitä markkinoinnissasi.

TEHTÄVÄ 2: Miten voisit osoittaa tuotteesi tai palvelusi tulokset visuaalisesti? Luo itsellesi ennen ja jälkeen kuva tai graafinen esitys ja lähetä se meille Instagramissa.

Luettuasi tämän artikkelin opit yhden neurotieteeseen liittyvän myyntineuvon, jonka avulla voit hyödyntää ihmismieltä omassa myynnissäsi. Tulemme julkaisemaan myöhemmin samanlaisia artikkeleita ja kertomaan useita neurotieteeseen liittyvää myyntineuvoa tämän artikkelin lisäksi.

Haluaisitko kirjoittaa meille blogeja ja luoda nimeä itsellesi? Ota meihin yhteyttä alla olevan linkin kautta!

Muista käydä seuraamassa meitä näissä kanavissa!

https://www.instagram.com/wantabrand

https://www.facebook.com/wantabrand

https://www.linkedin.fi/company/wantabrand

Lukemalla blogejamme löydät vastauksen myös näihin kysymyksiin: miten lisää myyntiä? Miten myydä enemmän? Miten kasvattaa myyntiä? miten markkinoida kustannustehokkaasti? Miten viestiä selkeästi? Miten kasvaa Instagramissa? Miten kasvaa Facebookissa? Miten lisää seuraajia Instagramissa? Miten lisää seuraajia Facebookissa?

Linkedin koulutus, Linkedin kurssi, Linkedin henkilöprofiili, Linkedin kouluttaja, Linkedin valmentaja, Linkedin valmennus, Linkedin markkinointi, Linkedin myynti, Linkedin näkyvyys, Linkedin social selling. Miten saada myyntiä Linkedinissä? Miten myydä Linkedinissä? Miten saada seuraajia Linkedinissä? Miten saada näkyvyyttä linkedinissä? Miten saada tykkäyksiä Linkedinissä? Miten saada kommentteja LInkedinissä? Miten linkedin toimii? Linkedin suomi

JAA TÄMÄ BLOGI

Aiheeseen liittyvät blogit

wantabrand | Heikki

mun blogi

Täältä löydät artikkeleita liittyen sosiaaliseen mediaan, myyntin, markkinointiin, hakukoneoptimointiin, myyntifunnelin ja sähköpostimarkkinoinnin rakentamiseen sekä maksettuun mainontaan liittyen

Mukavia lukuhetkiä.

Mun suosikit
30 päivän ilmainen kokeilu

Haluatko kokeilla myyntifunneleiden rakentamista ilmaiseksi 30 päivän ajan? Rekisteröidy täällä ilmaiseksi.

Convert website traffic with signup forms (en)
Get your business online with free website builder (en)