Miten saada omille tai yrityksen päivityksille enemmän näkyvyyttä LinkedInissä? Miten saada enemmän tykkäyksiä LinkedInissä?
Tässä artikkelissa kerromme miten saat Boostiryhmällä lisää näkyvyyttä LinkedInissä.
Haluatko oppia digimarkkinoimaan? Rekisteröidy Wantabrandin Digimarkkinointi Masterclass- koulutukselle täältä
Tiedätkö tunteen kun olet luonut tilin LinkedIniin ja kasvattanut verkostoasi mutta päivityksesi eivät saa tykkäyksiä koska vain muutama ihminen itse asiassa näkee ne? Tiedätkö tunteen kun olet luonut yritystilin mutta kukaan ei tiedä siitä eikä kukaan seuraa sitä?
Älä huoli, et ole yksin. Olet yksi sadoista tuhansista Suomalaisista henkilöistä ja kymmenistätuhansista yrityksistä, jotka kamppailevat saman haasteen kanssa.
LinkedIn on nopeasti kasvata alusta, jossa yritysmaailman henkilöt kohtaavat virtuaalisesti. Ujot Suomalaisetkin ovat nykyään rohkeampia päivittämään, joten feedillesi (etusivulla se kohta, johon päivitykset tulevat näkyville) tulee päivittäin satoja ellei tuhansia päivityksiä riippuen kontaktiesi määrästä. Tästä syystä päivitykset, jotka eivät saa tykkäyksiä heti päivittämisen jälkeen, hukkuvat muuhun massaan.
LinkedIn, kuten Instagram ja Facebook, pyrkivät pitämään ihmiset mahdollisimman pitkään sovelluksen sisällä. Tämä on kaikkien näiden sovellusten pääajatus. No, miten he onnistuvat tässä parhaiten? No näyttämällä käyttäjälle mahdollisimman kiinnostavaa sisältöä tietenkin.
Haluatko saada enemmän seuraajia Instagramissa ja Linkedinissä? Katso Wantabrandin huippusuosittu MASTERCLASS koulutuspaketti klikkaamalla tästä. Ole kuitenkin nopea koska supertarjous loppuu pian!!
Seuraavaksi saatat kysyä, miten LinkedIn tietää mikä on kiinnostavaa ja mikä ei?
LinkedInin sisällä toimii kellonympäri maailman ahkerin työntekijä – algoritmi. Iso ja hämmentävä sana, jota useammat eivät ymmärrä.
LinkedInin algoritmi on kuitenkin hyvin helppo ymmärtää. Tämä algoritmi seuraa esimerkiksi päivityksien menestystä eli kuinka monta tykkäystä, jakoa ja kommenttia se saa esimerkiksi 30 minuutin sisällä päivittämisestä. Mikäli päivitys kerää hyvän ”nähnyt/tykännyt,kommentoinut tai jakanut”- suhteen, algoritmi kokee sen olevan kiinnostavaa materiaalia. Tämän jälkeen LinkedIn työntää päivityksesi yhä useammalle käyttäjän Feedille. Yksinkertaista.
Eli, sinun tulisi saada päivityksillesi nopeasti tykkäyksiä ”huijataksesi” algoritmia. Joskus hyvä päivityskään ei saa tarpeeksi hyvää suhdelukua, jolloin se ei näy seuraajien Feedissä. Tämän jälkeen useat markkinoijat ajattelevat epäonnistuneensa mutta asia ei ole niin yksinkertainen.
Jos sinulla tai yritykselläsi on vain passiivisia kontakteja, voi tämä itsessään aiheuttaa haasteen. Kun profiilinne on uusi eikä kontakteja ole paljoa on vaikeaa kerätä riittävää määrää tykkäyksiä.
Näiden haasteiden ratkaisemiseksi voit yrittää vuorovaikuttaa seuraajiesi päivityksien kanssa, jolloin heidän aktiivisuutensa kasvaa sinun päivityksiäsi kohtaan. Voit myös yrittää päivittää sellaiseen kellonaikaan, jolloin yleisösi on parhaiten paikalla, esimerkiksi 8-10 aikaa aamulla.
Kun olet saanut aktiivisia seuraajia, selvittänyt parhaan ajan päivittää ja olet varma että päivityksiesi laatu on riittävän hyvä eikä sisältösi siltikään eksy seuraajiesi Feediin, suosittelemme liittymistä ilmaiseen LinkedIn boostiryhmäämme Whatsappissa.
Liity ryhmään ja hyödynnä mahdollisuus ilmaiseksi.
Liity ryhmään hankkimalla SOME MASTERCLASS koulutus
Ryhmä koostuu eri alojen ammattilaisista. Yrittäjistä, markkinointijohtajista, myyntipäälliköistä ja muista jotka haluavat kasvattaa näkyvyyttä LinkedInissä. Yksinkertaisesti ryhmä antaa päivityksillesi tarvittavan ”boostin” jolloin saat sen seuraajiesi ja heidän seuraajiensa Feediin.
Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!
Mitä sinun pitää tehdä?
Jaat ainoastaan linkkisi ryhmässä heti päivittämisen jälkeen, jolloin muut ryhmässä olevat tykkäävät tai kommentoivat siitä. Tämä toimii kuin piristysruiskeena päivityksellesi, jolloin algoritmi havaitsee sisällön olevan kiinnostavaa. Tadaa. Abracadabra.
Mielestämme jokaisen LinkedIniä käyttävän henkilön, joka luo päivityksiä tulisi olla Boostiryhmässä. LinkedIn kuten Facebookikin, rajoittaa varsinkin yritystilien päivityksien näkyvyyttä koska he haluavat yrityksien maksavan mainoksista.
Haluatko oppia digimarkkinoimaan? Rekisteröidy Wantabrandin Digimarkkinointi Masterclass- koulutukselle täältä
Seuraamalla artikkeleitamme opit miten ihmisen psykologiaa voi hyödyntää omassa myynnissä ja markkinoinnissa. Opit luomaan selkeää viestintää, jotka kiinnostavat. Opit muuttamaan yrityksesi brändiä ja markkinointia, niin että ihmiset ostavat. Hyödyntämällä myyntipsykologiaa ja markkinointipsykologiaa voit tehostaa yrityksesi toimintaa merkittävästi. Lukemalla blogejamme löydät vastauksen myös näihin kysymyksiin: miten lisää myyntiä? Miten myydä enemmän? Miten kasvattaa myyntiä? miten markkinoida kustannustehokkaasti? Miten viestiä selkeästi? Mikä on markkinoinnin vuosikello? Mitä myyntipäällikkö tekee? Mitä myyntiedustaja tekee? Mitä myyntijohtaja tekee? Mitä myynti on? Mitä myyntikate tarkoittaa? Miten myyntihinta lasketaan? miten mainonta ja markkinointi toimii? Miten mainonta sosiaalisessa mediasssa toimii? Miten mainostaa sosiaalisessa mediassa? Mitä mainonta on? Mitä facebook mainonta maksaa? Mitä adwords mainonta on? Mitä on natiivimainonta? Mitä yrittäjyys vaatii? Mitä yrittäjyys on? Mitä yrittäjät tekee? Miten yrittäjäksi? Miten yrittäjä eroaa palkansaajasta? Miten yrittäjäksi ryhtyminen muuttaa elämää? Miten myyntikate lasketaan? Mitä eroa on markkinoinnilla ja mainonnalla? Mitä markkinointiassistentti tekee? Mitä markkinointiviestintä on? Mitä markkinointisuunnitelma sisältää? Mitä markkinointipäällikkö tekee? Mitä markkinointi on? Miten instagram markkinointi toimii? Miten tehdä markkinointisuunnitelma? Miten markkinointia kehitetään? Miten markkinoida sosiaalisessa mediassa? Miten markkinointi on muuttunut? Miten markkinoinnilla voidaan parhaiten tukea myyntiä? Miten markkinoida itseään? iten markkinoida yritystä? Miten lisää seuraajia instagramissa? Miten lisää seuraajia facebookissa? Miten lisää seuraajia tik tokissa? Miten lisää seuraajia linkedinissä? Miten lisää kontakteja linkedinissä? Miten lisää kauppaa linkedinissä?