Myynti voi olla joskus haastavaa koska se sisältää monimutkaisia ihmismielen prosesseja ja kognitioita. Myyjät ja markkinoijat, jotka kamppailevat myynnin kanssa eivät ole onnistuneet löytämään oikeita asiakkaita tai löytämään oikeita myyntitekniikoita.
Haluatko oppia digimarkkinoimaan? Rekisteröidy Wantabrandin Digimarkkinointi Masterclass- koulutukselle täältä
Lukemalla tämän artikkelin opit neurotieteeseen liittyvän myyntineuvon, jolla voit hyödyntää ihmismieltä omassa myynnissäsi. Tulemme julkaisemaan myöhemmin samanlaisia artikkeleita ja kertomaan neurotieteeseen liittyviä myyntineuvoja tämän artikkelin lisäksi.
Riippumatta myytkö netissä tai kivijalkaliikkeessä, nämä neurotieteeseen liittyvät myyntineuvot auttavat sinua myymään enemmän. Neuvot ohjaavat sinua ajamaan lisää ihmisiä myyntisuppiloosi ja muuntamaan yhä useamman vierailijan asiakkaaksi.
Haluatko oppia digimarkkinoimaan? Rekisteröidy Wantabrandin Digimarkkinointi Masterclass- koulutukselle täältä
Myynti on antamista ja antamista.
Joulu on yleensä antamisen aikaa mutta myynnin osalta se ei ainoastaan keskityä tähän sesonkiin.
Kun myyt tuotteitasi verkossa tai sen ulkopuolella, tulisi sinun ajatella antamista arvon luomisena.
Useimmat älypuhelinsovellukset antavat ilmaisen kokeilujakson ennen varsinaisen laskutuksen alkua.
Jos myyt esimerkiksi verkkokursseja, kannattaa sinun antaa osa kurssista ilmaiseksi tai luoda erillinen ilmainen video, jossa tarjoat oikeaa, arvokasta tietoa ilmaiseksi mainiten maksullisen verkkokurssisi syvempää tietoa varten.
Wantabrand käyttää satoja tunteja aikaa seuraajien sosiaalisen median ja nettisivujen tarkastuksiin, kysymysten vastaamiseen ja artikkeleiden kirjoittamiseen. Työ on kymmenien tuhansien eurojen arvoista mutta teemme tämän kaiken ilmaiseksi, sinua varten.
Asiakkaasi ovat parhaimpia myyntimiehiäsi. Kuten Scott Cook sanoi, brändi on nykyään jotain mitä asiakkaasi kertovat toisilleen sen olevan.
Ennen kuin asiakkaat haluavat kertoa hyviä asioita yrityksestäsi, sinun tulee antaa ja antaa. Tästä on kyse sinun ja asiakkaasi välillä.
Lue myös: Miten lisää seuraajia Instagramissa?
Rakennetut ihmissuhteet ovat silta myyjän ja ostajan välillä
Termillä ”Suhdemarkkinointi” tarkoitetaan myyntitapaa, joka on palkitsevaa, positiivista ja nautittavaa ja jossa palveluntarjoajan ja ostajan välillä on muodostunut aito suhde eikä kyse olekaan enää ainoastaan omaisuuden omistajan vaihtumisesta.
Kun muodostat suhteen mahdollisten asiakkaidesi kanssa, on tämän jälkeen heille helpompi myydä tulevaisuudessa. Parhaat myyjät muodostavat helposti suhteita ihmisten kanssa antaen heille arvoa.
Päinvastoin mitä saatoit luulla, myyminen ei ole anna-vastaanota- suhde, koska et varsinaisesti ota mitään yleisöltäsi.
Jos rakastat asiakkaitasi, kuten sinun pitäisi, tulisi sinun etsiä keinoja tarjota heille mahdollisimman paljon arvoa ja antaa heille enemmän kuin he maksavat.
Haluatko oppia rakentamaan oman automaattisen myyntifunnelin, joka voi moninkertaistaa asiakasmääräsi ja myyntisi? Klikkaa tästä ja katso lisää tietoa valmennuksesta mutta ole nopea koska valmennuksella enää vain 2 vapaata paikkaa jäljellä!!
Vaikka asiakkaasi saattavat ostaa tuotteesi, ei se tarkoita että otat heiltä jotain. Asiakkaasi odottavat tarjoamasi tuotteen arvon olevan suurempi mitä he maksavat.
Yritä olla kyllästymättä antamiseen. Se on elämääsi markkinoijana ja yrittäjänä olitpa millä toimialalla tahansa.
Rakennetut suhteet ajavat myyntiäsi
Suhteiden luominen, jotka ajavat myyntiäsi ovat kriittisiä yrityksesi toiminnan kannalta. Nämä suhteet ovat syitä miksi parhaimmat brändit menestyvät nykyajan kilpaillussa markkinassa.
TEHTÄVÄ: Annatko asiakkaillesi enemmän kuin he maksavat? Miten? Minkä saadessaan tai nähdessään he ajattelevat ”teinpä hyvät kaupat Sain enemmän mitä odotin!”
Onnellisuus on positiivinen tunne, joka muodostuu aivojemme limbisessä osassa.
Jotta saat myytyä enemmän tuotteita, anna enemmän arvoa ilmaiseksi. Yhdysvaltalaisten yliopistossa tehtyjen onnellisuustutkimusten mukaan kaikista nautinnollisin tapa käyttää rahaa on investoida se muihin. Tämä saattaa osaltaan olla syy miksi rikkaat ihmiset usein lahjoittavat hyväntekeväisyysjärjestöihin ja haluavat auttaa muita ihmisiä.
Lue myös: Neurotieteeseen liittyviä myyntineuvoja
Menestyneimmät markkinoijat, jotka onnistuvat generoimaan miljoonia euroja seuraavat tätä kyseistä strategiaa. Hekin aloittivat tuottamalla suunnatonta arvoa pitkään ennen myymistä.
Vaikka sinulla ei olisikaan myytävää tuotetta tällä hetkellä, voit silti tuottaa arvoa seuraajillesi ja tarjota heille arvokkaita kokemuksia. Pyri kuitenkin tuottamaan arvokasta ja käyttökelpoista sisältöä mahdollisimman usein. Esimerkiksi yleinen tapa luoda uusi verkkoliiketoiminta on käynnistää blogi ja tarjota arvoa artikkeleiden muodossa ennen maksullisten kurssien lanseerausta.
Tutkimukset ovat osoittaneet ettei antaminen ainoastaan auta vastaanottajaa vaan se hyödyntää antajankin terveyttä ja onnellisuutta. Antaminen kasvattaa yhteistyön mahdollisuuksia, positiivista ihmisten käyttäytymistä ja sosiaalisia yhteyksiä. Näitä kaikkia tarvitset kasvattaaksesi myyntiäsi.
Sosiologien tekemien tutkimuksien mukaan, muille antaminen ja anteliaisuus palkitaan muiden avulla ennemmin tai myöhemmin.
TEHTÄVÄ: Mieti millä tavalla tuotat arvoa asiakkallesi ja potentiaalisille asiakkaillesi tuotteidesi ulkopuolella? Millä tavalla voisit tuottaa vielä enemmän arvoa heille?
Luettuasi tämän artikkelin opit neurotieteeseen liittyvän myyntineuvon, jolla voit hyödyntää ihmismieltä omassa myynnissäsi. Tulemme julkaisemaan myöhemmin samanlaisia artikkeleita ja kertomaan neurotieteeseen liittyviä myyntineuvoja tämän artikkelin lisäksi.
Haluaisitko kirjoittaa meille blogeja ja luoda nimeä itsellesi? Ota meihin yhteyttä alla olevan linkin kautta!
Muista käydä seuraamassa meitä näissä kanavissa!
https://www.instagram.com/wantabrand
https://www.facebook.com/wantabrand
https://www.linkedin.fi/company/wantabrand
Lukemalla blogejamme löydät vastauksen myös näihin kysymyksiin: miten lisää myyntiä? Miten myydä enemmän? Miten kasvattaa myyntiä? miten markkinoida kustannustehokkaasti? Miten viestiä selkeästi? Miten kasvaa Instagramissa? Miten kasvaa Facebookissa? Miten lisää seuraajia Instagramissa? Miten lisää seuraajia Facebookissa?
Linkedin koulutus, Linkedin kurssi, Linkedin henkilöprofiili, Linkedin kouluttaja, Linkedin valmentaja, Linkedin valmennus, Linkedin markkinointi, Linkedin myynti, Linkedin näkyvyys, Linkedin social selling. Miten saada myyntiä Linkedinissä? Miten myydä Linkedinissä? Miten saada seuraajia Linkedinissä? Miten saada näkyvyyttä linkedinissä? Miten saada tykkäyksiä Linkedinissä? Miten saada kommentteja LInkedinissä? Miten linkedin toimii? Linkedin suomi